30 May 2010

semua sebab itu...

assalamualaikum. hai semua. selamat pagi!
aku rasa gembira hari ini.
happy yang membuak2.
sambil tunggu kak yah siap.
nak hantar dia ke pasar tani.
ini lah rutin mingguan.
rasa amat berbaloi tidak follow usr@melaka.
dapat berbakti juga.
sememangnya tidak merugikan.
harapan aku
pada kawan2 yang join usr this time
pastikan kamu semua terus connect with your family
ingatlah budi baik mereka
walaupun hanya 5 hari tinggal bersama
especially pada yang ada family di temerloh
sebab aku still contact mereka
walaupun dah setahun

penarikan diri aku saat2 akhir
tiada alasan untuk aku jelaskan
ianya berlaku tanpa dirancang
untuk pengetahuan
aku dah sampai di stesen ktm seremban
siap membeli tiket ke kl sentral
tapi aku rasa seperti tidak adil pada family di temerloh
pada kawan2 yang tak contact lagi
aku tak tahu macam mana mereka handle 2 family nanti
walaupun hanya keluarga angkat
besar maknanya bagi aku sendiri

ini juga pengalaman bagi yang tak pernah merasa
so enjoy yourself!
jangan pertikaikan penarikan diri aku ini
seperti juga aku tidak pernah mempertikaikan kamu semua
ketika usr@temerloh tahun lepas
masing2 punya khilaf tersendiri
maafkan aku kawan2
andai keputusan aku menjejaskan nama kelab

secara jujur aku mengaku
setelah hilangnya laptop & pendrive
sedikit sebanyak melunturkan semangat aku
aku rasa malas yang amat sekali
aku dah tak berminat apa2 lagi
semuanya dah hilang
tiada 1 copy pun yang tinggal untuk aku
macam mana untuk aku bekerja sebagai s/u lagi
segalanya dalam laptop 
semuanya dalam pedrive
oh my god!
maafkan aku wahai sekalian kawan
kepada semua ahli kelab
mantan-mantan
semua alumni

tolong bimbing aku
tegur aku
aku akan tolong setakat yang aku termampu
i'll try my best!
give me one more chance please...


No comments: