07 June 2010

last minute decision

assalamualaikum
anda tahu kenapa saya ada di sini?
tak tahu kan
its ok
let me explain...
cikgu sekolah aku
merangkap jiran
merangkap saudara
kena lah hantar budak sekolah ke cheras
jadi ajak lah aku yang konon2 nya
tahu jalan2 kat area sini
huhuhu
tapi ku akui memang banyak jalan aku tak tahu
jadi kami main redah lah
last2 balik rumah 
tak hantar mereka lagi
abah pun tunjukkan jalan
last2 jumpa lah tempat yang ingin dituju
kompleks darul puteri
terima kasih abah...


time nak balik hari ini
syida mesej ajak keluar malam ini
katanya lama sudah tak jumpa
hehehe
rindu sama aku ya syida...?!
bincang2 dengan cikgu
dia kata boleh drive
dia ingat jalan dah
almaklumlah
jarang2 datang sini
aku kira macam tour guide lah
huhuhu


oklah set
malam ini di wangsa walk
jom join!
apalah sangat lepak situ
tapi yang penting mahu berjumpa
melepas rindu


esok pagi2 aku balik lah jelebu
sebab ada orang minta tolong ajar
anak dia nak upsr tahun ini
ada pula seorang lagi makcik nak tumpangkan anak dia
aku akan cuba sedaya upaya ajar
terima kasih kerana percaya saya


alhamdulillah
baru hubungi cikgu
dia jumpa pun tempat itu
mereka sudah mahu pulang
abah memang bawa kami jalan yang senang


biasalah begini
jarang2 update blog
sekali di update
panjang ceritanya
nak cerita lah lagi satu
emak baru beli treadmill
kami semua mahu kurus
hihihi
jangan salah anggap ya
bersenam ini bukan tujuan utama kurus
tapi menjaga kesihatan
macam aku
time cuti join kelas aerobik
ramai orang cakap
dah kurus buat apa lagi aerobik
jawapan aku senang
kurus tak semesti sihat
aku just nak keluarkan peluh
lagi satu minumlah
bliss low fat yogurt drink
hehehe
untuk dapatkan perut yang ramping

oklah
sampai sini sahaja
bye...

No comments: