28 June 2012

Aktiviti cuti sem

Salam 1 Malaysia...
Mari rapat mari dekat. Aku nak story sikit apa yang aku buat sepanjang cuti sem 2 bulan ni. Haaaaa...
Perkara utama yang aku buat, macam biasalah. Menolong makcik@ibu aku menjahit. Aku tahu jahit baju kurung biasa jer. Harap maklum. Nak berpesen pesen, mintak maap. Rutin mula macam dalam kul 9 lebih ke,  8 lebih ke. Tengok keadaan lah. Sebab pagi pagi dalam kul 6.30 tu aku joging sat. Then p mencekik mentedarah bagai. Balik rumah balik, siap siap, baru p kedai jahit semula. hehehe

Lepas tu, dalam kul 2 ke 3 petang, pergi sekolah pulak. Latih junior caklempong. Sampai laaa kul 5. Ngajar budak budak ni harus siap siap kan diri luar dan dalam. HUH! Mencabar betul. Sampai 1 tahap aku tanya "Kau ni kelas nombor berapa?". hohohoho. MAAF!

Selain latihan, cikgu ada jugak terima show merata. Masa yang terdekat ni, show kat Poland. KAH KAH KAH. Haruk kau kat Poland. Palong jer pun... Kul 8 pagi tuuu nak kena gerak dari sekolah. walawehhhh

Then, ada lagi. You you all kan tahu ini jam musim EURO 2012. Kejadah apa entah sampuk aku, boleh pulak minat bola ni oiii. Seronok pulak bangun awal awal pagi tu nak tengok bola. Habeh family aku pelik. Haiii lantak ler...

EH kejap lahhh. Ada lagi ni... Sabar sabar

Siapa minat daki bukit? Daki gunung? Daki busut? Daki di badan? errkkk...

Untuk cuti kali ni pulak, dah 2 orang ajak aku naik Bukit Broga. Nasib baik tarikh lain lain. Boleh lah aku join 2 2. hehehe...

OK lah. Kepada yang bercuti, selamat. Kepada yang exam lagi tu, selamat. Kepada yang baru masuk belajar pun selamat. Kepada yang bekerja memang tak dapat lah nak cuti cuti sem ni, selamat selamat. BYE!

No comments: