06 January 2011

ini tahun 2011

last aku update blog tahun lepas. fuhhh lamanya tinggalkan blog ni. hah sebelum tu...

HAPPY belated NEW YEAR!

kelas dah mula. tension bakal menyusul. tapi NC aku kata, kalau kat U, orang tak panggil tension dah. we call it STRESS. kah kah kah

beliau kata tension tuh time sekolah dulu kala...


walaupun ada tugasan. eh eh ASSIGNMENT lah. dalam hati aku, (hujung minggu = rumah).
aku bertekad untuk menjaga kesihatan. ceh ceh ceh... aku dah kirim kasut sukan kat abang aku, bawak balik rumah. jadi, hujung minggu ni... mari kita...


kah kah kah. sini sudah.

dan aku ada azam untuk tahun 2011 ni...

SENYUM
 SABAR
  SOLAT
   SAYANG
    SIT-UP
     SENAM
      STUDY

hah ok tak?! hi hi hi... harap dapat capai semua target. kalau tak pun, carry forward untuk 2012. itu pun kalau sempat... sebab yang ke-5 dan ke-6 tuh, macam... macam.. entah lah... tunggu dan lihat jelah... huuuuu

1 comment:

SINGALAUTMETRO said...

issshhh...ini apa ni...website ke sawang lelabah ni..huhhh...banyak betul sesawang. macam tak ada orang pulak duduk kat blog ni...hehehehehe