08 January 2011

saya sangat rajin

assalamualaikum. hai. selamat pagi!
fuhhh! jangan tak percaya. aku telah membakar 230 kalori yang bersarang dalam badan aku nih. selama 30 minit berjalan berlari berjalan dan berjalan. 
HAHAHA

of course lah berjalan lagi banyak daripada berlari. semput kot! hu hu hu...

nampaknya, aku telah berjaya melaksanakan ketujuh-tujuh azam aku tahun ini. dan aku tambah satu lagi azam iaitu.......

untuk mengekalkan kesemua azam tuh sampai hujung tahun ni. ok?!

hah you all... dah tengok 'the tourist'?
kalau belum... better cari cerita lain ok. hi hi hi. tapi tak tahu lah taste korang macam mana eyh. kot kot ada yang suka pulak cerita nih.
NO COMMENT!

cerita nih bukan sehaluan dengan hidup aku. nasib baik tak tengok kat wayang.

OOPPSSS! kantoi ambil cerita download. ha ha ha...

by : geng Lanun. he he he

2 comments:

Zulfahmi Abidin said...

sikit bile azam ko.pasang la 100 azam ke ape.baru best.hehehe.kekal k.

haha.ko dgn aku same je.suke download.^_^/

SINGALAUTMETRO said...

ahah...betul ifah..tanam beribu azam. mana tahu salah satu azam tu bertunas. boleh bela sampai bila-bila.