15 January 2011

tiba-tiba aku teringat

daily updated blog now changed to weekly updated. huh! whatever

yang penting aku tengah berbahagia di rumah. he he he... macam biasalah tiap minggu harus balik ke rumah and then, kampung. la la la...

fuhhh seminggu aku berpantang. hello bukan pantang bersalin lah. huuuu pantang daripada makan makanan pedas. yerrr...

kalau dulu time order :
"kak, nasi putih dengan ayam paprik. pedas tau. pedas GILA!"

seminggu ni :
"kak, jangan buat pedas-pedas tau."

dan sekarang, baru tadi... mak aku masak ayam kampung masak lemak cili api. pedas gila terangkat memang hebat wowww! lepas gian aku.

perut oo perut... jangan meragam lagi yer.

for your info, tiap kali balik, aku tak pernah lupa untuk memuatkan beg aku dengan buku-buku untuk dibaca or to do some revision. tapi aku selalu LUPA yang aku ada bawa buku balik ke rumah. HA HA HA

sebelum abah keluar balik pergi office tadi, beliau sudah pesan banyak banyak banyak kali. esok bangun pagi-pagi. pukul 6 kita balik kampung. wohaaa! itu hanyalah kata-kata seorang abah.
bagi seorang anak, itu adalah janji. yeah!!! by six, abah tak bangun... banjir kilat! dalam bilik abah nanti. wuhuuu

oklah. tiba-tiba aku teringat aku ada bawa buku Industrial Electronics or in short form IE. he he he...

tadaaa

4 comments:

she will be love said...

oh sye dh biase gan rutin weekand anda...woo bwk blik ie...cik kam dihati..hehhe

SINGALAUTMETRO said...

selamat pulang.

Sesopie said...

Siapkan IE anda. Due on Monday kata ketawi

syufaa said...

hihihi..assignment byk ye kakk..same le kite..nak anta esok ari ni bru nak buat!