27 April 2011

kau dengar apa yang aku nak cakap ni wahai toiletmate

HAI selamat 'still' PAGI...

I baru bangun. huhuhu Jarang betul aku ni tido time macam ni. Tapi rasa macam penat semalam carry forward sampai pagi ni. ahaksss

Malam tadi memang penat dah. Aku tido cepat jugak around 11. Selalu nye kul 12. Lepas tu kannn...

AISHHH

Ni yang aku nak citer ni.

Ceciter... Ceciter...

Toiletmate & the gang buat harok! pukul 1 pagi. Konon sambut birthday lah sangat. Eh hello!!! SATU PAGI ok! Kalau 1 tengah hari, ADA AKU KISAH?! Siap masuk mimpi lagi. Tapi rupanya betul-betul. Oh sabar-sabar. Aku memang sabar.

Aku tahulah, memang happy duk kenakan birthday girl ni. Aku pun ada tengok dulu tapi tak join hehehe. Lagi-lagi kita semua yang dah sem last ni. Memang ni lah masa nak perhabis dengan kawan-kawan seperjuangan. HUH! Tapi beragak sikit.

OHHH lepas dah penat berlari, dah kotor-kotor. Masuk toilet. Buat toilet macam toilet sendiri. Aku sah-sah memang pantang dengar orang memekak macam ni, terus bangun p toilet. Kat pintu, aku berdiri lama sikit. Konon-konon tengok bawah, kat lantai. PERGGHHH kotor mak datok! Aku tengok jer. Biar toiletmate aku ni perasan apa yang aku tak puas hati selama ni.

HAH nasib baik kome paham yer. Pagi tadi aku bangun, bersih SIKIT lantainya. Terima kasih. Kalau macam ni dari dulu, kan bagus. Tak de lah aku nak jeling korang bila jumpa kat toilet. Tapi dah nak habis sem dah pun... Ermmm tak pe lah. Kalau aku tak nak buat, tak de sape nak bersihkan toilet, kena saman pulak nanti. Tak pe lah kawan. Aku mampu buat, aku buat lah. Dah lama-lama, rasa biasa jer. Tak kisah dah pun. Aku takut nanti, jadi tak ikhlas pulak.

Tapi yang aku nak cerita nih, lepas aku terjaga kul 1 pagi tadi, aku susah nak tido. cisss HAMPEH betul lah. Puas dah tergolek terlentang. Tak nak gak tido. Dah jadi tak ngantuk. errr geram nya. Tu lah pasal, pagi ni kul 8 tadi, tido balik.

Macam ni sebenarnya aku nak cakap dengan korang:

"Gelak-gelak jugak. Aku tahu korang happy tahap gaban. Tapi tolong tengok sikit jam sekarang pukul berapa. Korang jer happy sudah. AKU TAK NAK SHARE HAPPY KORANG! Faham?!"

Tapi tak jadi lah. Lain pulak jadinya nanti. Kita rileksss. COOL. huhuhuhu...

Quote hari ini > Percayalah, kita tak pernah ditemukan dengan orang yang salah.

Terima kasih kepada penulis artikel ini, daripada iluvislam.com. Kalau tak, sampai sekarang aku ber'angin' ber'asap' dengan toiletmate.

Kalau tak jumpa toiletmate, mungkin aku tak jadi serajin ni. hohohoho

THANKS...

4 comments:

syufaa said...

hahahaha kakak marahhh..xpe..lpas ni xde dah dorg nak memokakkk! :D

sarah said...

lempang jek muka toiletmate ko tu.hehehe

Sesopie said...

Aku marah betul org bising time aku tidur. Dok depan pdg nie lg tensen.

Kesian Ipah kena tidur lambat. Lebih kol 12 tu

Tamar Hijau said...

jelingan ko memang tajam...aku tau,....hahaha