27 October 2010

mimpi boleh percaya tak?

sebelum itu, selamat pagi! ok aku baru dapat mesej daripada si kembong. shahril lah. puan suriani nak start kelas jam 12.30 hari ni. sebab die ade meeting pukul 2 nanti. so be on time ok my friends!!! hehehe
-------------------------
aku nak cerita sikit pasal mimpi aku malam tadi.
aku mimpi yang aku dah berbaik-baik dengan jiran yang aku gaduh tuh. huhu. alangkah bagus nye kalau mimpi itu betul. aku nak sangat berbaik-baik balik. dah lah jiran sekampung. sedara pulak tu. time kecik main sama-sama. dah besar mule lah buat kepala. aduh!!! cepat lah tegur aku balik. heeeee...

dalam mimpi aku pun  heran, macam mane dia boleh tegur aku eyh. padahal kitorang gaduh. aku pun syukur lah kami dah berbaik. last-last...

teetttt... teetttt... teetttt...

subuh sudah. mimpi jer. alaaaaa... macam mane ni???!!!

2 comments:

SINGALAUTMETRO said...

KADANG-KADANG mimpi jadi penggerak hati untuk kita melihat semula apa yang telah berlaku sebelum ini. Bagus sangatlah kalau nak berbaik semula...pergi aje...salam, cium-cium muka..lepas tu okay..insyaAllah. Cium-cium muka kalau pompuanlah...lelaki jangan..harammmm..hehe

Ifah said...

yer trm kasih ats nasihat. tp ini lelaki lah... hehehe