03 December 2010

aku dah habis exam.

sehari sebelum exam





dalam bas ke kampus
sebelum masuk dewan





bukak kertas soalan
bila keluar dewan

dapat result macam ni lah...

insaf kejap jer. sebab dah ada PLAN >>>

dengan anak-anak sedara nak tengok wayang.
dengan kawan-kawan sekolah nak berpeleseran.
dengan family nak mengelilingi malaysia. (hiperbola jer. huhu)
dengan geng caklempong. kami ada show orang kawen. yesss. itu DUIT !!!
dengan makcik-makcik nak beraerobik.

one.. two..
one two three four 

and the last plan yang baru teringat







cara nak study lebih baik untuk sem depan.
(arrggghhhh ini setiap tahun plan, tak pernah jadik)


********** 

p/s : Kepada sesiapa yang berminat dengan tarian Cuti-cuti 1 Malaysia, silalah menghadirkan diri anda di Dataran Merdeka pada 5 Disember 2010. Program tersebut akan mengumpulkan lebih kurang 15000 peserta dari seluruh negara. Bermula pada jam 8( mungkin ) hingga semua rasa nak balik. hihi...

ok, aku tak tipu yer. minggu lepas aku join latihan untuk wakil negeri sembilan. macam-macam tarian ada.

india ada
cina ada
orang asli ada
melayu ada
zapin ada
thailand ada ( mungkin kelantan kot. kan berjiran tuh)
sabah ada
sarawak ada

sebut jelah tarian apa kau nak. GUArenti ada! hahaha

itu sahaja pengumuman buat masa ini...

toooottttttt

5 comments:

lily said...

mcm best je tarian2 tuh..hehhe

Sesopie said...

Aku nak menari gak!! Boria..;p

SINGALAUTMETRO said...

pak cik nak gak...tapi nak check tulang dulu..nak timbang kalsium

Ifah said...

hahaha. sila lah hadir ya. aku ni pergi je latihan. x join pn nnt. :)

hamzah ian said...

lepas abis exam sila lanje gua tgk wayang