27 December 2010

kereta ku tak cukup laju

assalamualaikum... wohaaa! sukanya suka suka suka. aku balik PJ. barulah boleh update blog. kalau kat kampung, harus ke CC. mahal!
dan sebelum tu... syabas kepada hero-hero pujaan Malaysia. korang memang tak mengecewakan. 3-0 memang hebat. semoga prestasi kekal di Indonesia nanti. termakbul doa aku. heeeee... chaiyok!!!


amaaatlah berat hati nak balik PJ. meninggalkan kampung halaman terCINTA. mengucapkan bye bye kepada kucing-kucing yang comel. peluk-peluk cium-cium saudara mara di kampung. memberi flying KISS kepada Mr. EX5...

hahaha... amatlah poyo. rabu ni, balik kampung balik. gaya macam nak study oversea.

tadi macam biasalah, abang aku yang drive. aku?!
hehehe... duduk belakanglah dengan mak. kami kan BOS.
misi utama masuk kereta.

TIDUR

pejam celik

sampai bukit tangga (ada sesiapa pernah sampai jeram toi? inilah nama jalannya. silalah datang... hihihi sempat lagi promot)

pejam celik lagi

highway LEKAS


pejam celik lagi lagi

KAJANG


pejam pejam celik sekali

eh eh... dah sampai lah...


aku rasa, hari ni abang aku drive lajuuuuu sangat.
sup sap sup sap potong kereta.
dalam sejam setengah perjalanan, sempatlah mimpi abang aku potong BMW 5 series. konon.
hahahaha. tipu jer...

memang kecut perut. errr. aku dah siap mengucap. tapi aku takut gak, sebelum balik, tak solat Isyak lagi. manalah tau kan... tak sempat nak taubat sebab tinggal solat. huhuhu... malang tidak berbau.
cubalah kalau ada bau, memang taubat nasuha aku...


bayangkan bila aku rasa, kamilah paling laju kat highway tadi. memang duduk lane kanan jer. memang rasa WOW! bila orang ke tepi ke tepi gergasi sudah kembali... ha ha ha

tiba-tiba.....





ZASSSSSSS!!!!


woi! ada kereta potong lah. cisss. ada kereta lagi laju. ini tak boleh jadi.


itu sebab aku nak LANCER. Lancer lancer... tau?!
bukan inspira.
hehehehe...

5 comments:

SINGALAUTMETRO said...

jangan laju sangat...bukit tangga walaupun dah jalan baru,...keras tempat tu!..diperbuat daripada batu lesung...

syufaa said...

waaa...lme belog ko cuti..hehe.. :P

noa said...

nonono takmo laju2

bia lambat asal selamat =)

Duniakuabstrak said...

naik keta lembu lagi feeL..lambat2 sambiL layan perasaan

Nas said...

aku pon jenis menggelabah kalau member aku bawak kereta macam drift...cm nk terkeluar je jantung aku~