06 December 2010

salam maal hijrah

hah! aku dah sampai rumah.

dari mana?

dari JPN putrajaya lah. hahahaha
tadi ada interview. kerja kontrak 6 bulan. aku cuti sebulan.
ok paham-paham sudah apa yang penemuduga tu cakap.


aku tau, bila pergi interview, for sure mengharapkan kerja kan. tapi aku tak. heee...
aku bagi ni kat penemuduga tadi
hello! maknanya semua plan aku untuk cuti sem ni akan berjalan lancar. HA HA HA

betullah cakap mak abah dan ibu.
"tak yah la kerja."
"cuti ni rehat je lah."
"kerja penat gaji tak seberapa."

ermmm telan jer.
dan ini untuk abang aku yang dah book tiket ke penang
jumaat ni for me! thanks...

ok. sebelum itu, salam maal hijrah.
kita tutup buku lama, bukak buku baru.

semoga tahun baru lebih baik daripada yang lepas...

5 comments:

syufaa said...

hehe..ko honeymoon je la kt umah weyy..

*SALAH MAAL HIJRAH!*

Nas said...

yup2..selamat menyambut maal hijrah esok...harap2 thn baru ini lebih baik :D



apa motif status SPONGEBOB dan PATRICK dalam facebook??

sarah said...

sapa la nak amek ko keje xsmpai sebulan. bek diorg upah mat indon.

hamzah ian said...

selamat tahun baru.. hehehe

SINGALAUTMETRO said...

salam maal hijrah...pi minta jadi wartawan metro tu...