16 November 2010

50 hinggit jer?

ok. aku terhegeh-hegeh menunjukkan saki baki semase dalam akaun BIMB aku. cisss. tunjuk kat mak pulak tu.
aiyaaa kantoi sudah disitu.

memang betul ade lah lebeh dari 50 hinggit. perlu di gune pakai sepanjang hari-hari dalam november ni.
agak-agak cukup ka? nak mintak lagi. >malu<
hik
think think think

ok, aku akan jalan raye satu kampung esok kutip duit.

tuan-puan rumah, ini jam orang tak bagi duit singgit dua. paling koman pun lima. ha ha
saye ni dah lah blaja kat U. 1 hari makan mau cecah seploh hinggit tau. ha ha
geybang lebeh.

mak, yang sebenarnye, ade 3 pihak meminjam.
tapi itu semua perlu dirahsiakan. hu hu hu
tak sampai hati nak bagi tau.

ade yang dah siap pesan awal-awal :
"jangan bagitau mak aku pinjam duit kau."
cisss sudah terang lagi terpancar. itu lah abang aku. huaaa
kate dah gaji nanti nak ganti. mane???

aku dah sesak nanti mane nak korek. akaun lain tak mau usik. simpanan mase depan.
ececece nanti senang nak kawen. phewittt

6 comments:

syufaa said...
This comment has been removed by the author.
syufaa said...

mak mak..anak mak punye kwn nak jugak buleh? :P

Sesopie said...

Sian ipah! Weyh,nanti kena makan nasi nan sayur agi..HEhhee

SINGALAUTMETRO said...

ala...tutup mata ajer...tak yah pakai duit. Hidup ni kalau tak yah pakai duit boleh hidup jugak. Cubalah..tak caya?..

Unknown said...

alololo.. aku dh masuk RM4ribu dlm akaun ko.. ckup x?

Ifah said...

owh trm kasih yg besimpati. yg menghulurkn bantuan. tq so much. wahahaha