25 November 2010

entry terakhir

sob... sob...

tajuk memang agak poyo. tapi kalau umur pendek nak buat macam mane. tak cepat atau lambat walau sesaat.

he he he...

terakhir untuk this week jer kot. petang ni aku ade exam. doakan aku...

supaya keluar dewan cepat!

ha ha ha

yelah, aku dah la selsema ni. aircond dalam dewan tuh, kalau ade 1degr celcius, memang die letak suhu tu. tau sangat. huhu. dapat pulak aku landing baeeeek punye dekat aircond. karang takut leleh-leleh pulak. eeeee tak senonoh. wekkk

HA HA HA

hari ni dengan esok exam. esok exam pagi. jadi, aku dah plan dengan sedara mara, nak p tengok wayang. nak release tension sikit. kat seremban. jom jom. terminal 1 sudah...

citer ape eyh? NGANGKUNG kah atau RAPUNZEL kah atau apakah?

sabtu ahad ade kenduri pulak. jadi BUSY sikit. banyak jemputan nih. biase lah orang macam aku kan... memang orang suke ajak-ajak nih.
ha ha tak leh blah. walhal pegi mentedarah jer pun.

bile dah kat kampung, laptop tak de. nak g CC mahal. ha ha ha. kemut!
jadi, rehat lah kejap blog.

jumpe lagi u all. daaaaa

9 comments:

SINGALAUTMETRO said...

jadi cara paling baik ialah buat advance entry...post 10 entry untuk musim cuti. Nanti balik cuti, tinggal baca komen orang ajer..p cik doakan berjaya exam. nanti anak jantan p cik plak belajar kat sana

Ifah said...

hahaha. good idea p cik. tq...

tq for the wish.

n utm terbaik lah. yer2 sila masukkn ank pkcik sini. :D

SitiHajarFarahin !! said...

good luck!

SitiHajarFarahin !! said...

anda ditagged! http://arejart.blogspot.com/2010/11/kids-baby-photo-contest.html

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ini bukan comment terakhir...exam ok ok

Unknown said...

huhu.. good luck beb.. abis exam blanje aku tgk wyg jom.. :)

Sesopie said...

Exam pah.

syufaa said...

eheee..leleh leleh..mcm shin chan..

Ifah said...

heee. aku pun geli la syura. huhu

sofie: tu takde dlm senarai. hahaha