28 September 2010

bile aku terfikir

aku baru baca paper KOSMO. tajuk 'jual klip video lucah remaja'. jeng..jeng..jeng..
dahsyat zaman sekarang ni. macam2 benda mustahil dah berlaku. tanda akhir zaman. get ready!!!
hhehe tapi ape yang aku nak coretkan di sini. korang terfikir tak, perampas/penguatkuasa yang merampas perisian tersebut turut layaannn klip video tersebut? hehehe mane boleh tak tengok kan. rezeki depan mate kot. hahaha. tapi tak tau lah kot2 memang ade yang betul2 jujur. tapi dunia sekarang ni tak leh nak percaye lah. ade je benda yang tak tejangkau dek akal boleh berlaku. hah?! macam mane diorang tau ape yang ade dalam klip video tuh? mesti sebab diorang dah tengok kan. hahaha. kantoi!! kalau sorang tak pe lah. yang ketua nye ke. ni kang takot ade yang tak percaya, kene ajak ramai2 tengok. huhu. free show lah jawabnye...

lagi satu. almaklum lah. my pa as polis kan. tiap tahun bawak balik mercun... erm??!! pelikkan.. huhu tapi we enjoy main mercun free. hahaha. sikit je daripada jumlah rampasan. yang lain kan kene bakar. tapi kalau dikire, agak2 satu balai ade berape anggota? fikir lah sendiri. sebab aku pun tak tau. hahaha. tu baru balai kecik2. dapat lak yang ibu pejabat daerah. kontinjen lagi. ermmm anak polis gak senyum lebar time raye. macam aku. wakakaka. so dont jeles!!!

tapi aku selalu dengar orang kate anak polis ni jahat! ops aku terase. tapi aku tak buat jahat pun. tapi memang ade lah segelintir nye. owh anak polis buat salah sikit label jahat yer. pastu anak orang lain menyetan tak pulak kene.
eh sebab ayah die tak polis lah.
owh macam tu rupe nye.

wat ever lah. aku bangge jadi anak abah. aku pun ade simpan hasrat nak bergelar anggota PDRM suatu hari nanti. andai diberi kesempatan oleh ALLAH. izinkan lah orang memanggil aku. Inspektor noriffah. hahaha. lebih daripada tu alhamdulillah. dapat pulak pegang KPN. ops jangan berangan. wanita jangan diberi pangkat tertinggi. lingkup nanti. porak peranda negara.

tapi tu lah. no comment lah pasal benda2 ni. nanti jadi isu. aku kene tangkap masuk jail. uish tak mau. hanya sebab blog. jadi macam sape blogger tu... turun naik mahkamah... huh selisih malaikat 44... sekian...

3 comments:

sarah said...
This comment has been removed by the author.
sarah said...

inspektor norifah, sarjan misai apa khba? bila nk join skuad gerak3 khas?

Ifah said...

kuang asam sarah.. dush2!!

eh cik ni buat ap kat sini?? nak kene saman ke??? cewahhhh