24 September 2010

hargailah mereka.

taraa!! nampaknya aku tengah rajin ni. ok aku akan sambung cerita semalam. teng..teng..teng.. agak2 gambar sape aku nak letak eyh??!! hihihi..

hensem x saya? :P
hahaha. pakcik mane plak ni? semalam dah mak cik cleaner. x kan x leh guest kan sape. tuh driver bas lah. adooiii. nak story sikit lah pasal diorang ni. hari2 aku guna perkhidmatan diorang. nak pegi balik kelas. or nak balik rumah ke. untung nya ada diorang ni kan. kalau lah    diorang xde kat sini. aduh mesti kena naik benda alah ni nak pegi kelas. mahal! cekik darah! terima kasih yer pakcik2 bas yang ada kat UTM ni x kire lah yang swasta ke tidak.


proton jer pon... NGV lak tu...ops
alamak terlebih sudah! tapi betullah kalau nasib baik dapat lah teksi lawo2. wangi2. dapat nasib x baik. erm... paham2 sudah. tunggu dah la berjam2. huhu.

eh dah lari ni. kejar balik cerita pakcik bas UTM yer. hehehe. diorang ni baik2 belaka. x sombong pun. apa salah nya pagi2 tuh tegur diorang kan. "selamat pagi pakcik!" tapi kalau aku senyum je sudah. hahaha. baru lah terubat hati diorang. bayangkan, kita semua belum bangun tido lagi, diorang dah sampai. panaskan enjin bas. setahu aku trip 1st jam 6.30 pagi. last trip 10.30 malam. x pun kul 11. kita kelas kul 9 sampai paling lewat pun kul 5 kot. itu pun dah ngeluh. "aduh penatlah. banyak keje lah." itu lah ini lah. (same goes to me ok!) ahaksss!!! jujur ni.
kesian kan mereka. sehari suntuk duduk kat sini. makan minum kat sini. perkara paling penting aku rasa, saat nak turun daripada bas tu, cuba ringankan mulut untuk berkata dengan ikhlas.
kalau aku x buat macam tu pagi2, terasa amat bersalah. huhu. yelah diorang penat hantar pegi balik kampus dari kolej. eh korang ingat pegang stereng tuka2 gear tuh macam petik jari ke. susah tau! aku drive kete pun penat. inikan bas yang besar gabak tuh ha. nak balas budi lebih2, x terpikir plak. jadi terima kasih sudehhh. diorang pun dapat gaji. hahaha.


oklah sampai di sini sahaja. menaip pun penat macam drive plak. hahaha.
aku rasa ada lagi manusia2 yang aku nak hargai dalam blog aku ni. so, keep following me!

*sebelum terlupa. kecik hati pakcik bas kang. huhu. syarikat bas swasta UTM ialah ELTABINA JAYA.

No comments: