25 September 2010

hargailah mereka..

owh hari ni x de mase nak letak2 gambo yer. nak taippp je. haha. sebab aku gune fon ni ha. leceh2. nak edit teks pun x dapat.
aku agak la, mesti ada tertanya2 kan, awatnya aku dok sebuk2 nak hargai orang kan. mak abah sendiri x nak dhargai ke?!
bukan macam tu. ikutkan, mak abah ni perlu dhargai tiap mase. kalau nak cite satu2 lam blog, parah ar. skang ni pun betri fon dah weak. kan syurga tu letak bawah tapak kaki ibu. lagi pun keredhaan allah terletak pada keredhaan ibu bapa. jadi, xyah cite lah betapa aku m'hargai mak abah. sampai sudah, blog aku xde topik lain.
aduh.! betri memang x m'izin kan untuk aku menaip. sambung lain kali na...

2 comments:

she will be love said...

y pah..hargailah aku...

Ifah said...

yer. ko dh request, nnt ad lah entry khas tuk kau. hahaha