21 September 2010

keluar lagi

12 syawal

syidaikalily, n me always, pergi jusco lagi. tak perlu tanya lah mana, wangsa maju lah. mana lagi. huhu. macam2 kami nak beli. tapi, 1st sampai, tempat di tuju adalah...

tak besar begini signboard nya
bagi senang cerita, kami semua order menu sama... taraaaa...
double cheese burger
alhamdulillah kenyang. walaupun apa yang di makan tidak seperti gambar di atas. tapi kami tetap bersyukur kerana masih dapat makan. duit masih ada. mulut masih mampu mengunyah. gigi masih utuh menghancurkan makanan. hehehe.
habis makan dah, ika pun berkata "sedap pula aku duduk sini". "ok! kau duduk sini, kami nak pergi jalan cari barang". tak nak pula. kata dah sedap duduk mCd. ika2. inilah roomate sejati. terbaik lah ika. baru dapat hadiah birthday semalam. ika bagi selendang warna pink campur hijau. malam ini pula, dapat roti sosej. oh roomate terima kasih tak terhingga. aku selalu dengar, kita akan dapat apa yang kita bagi. aku percaya. aku berani kata sebab aku pernah rasa. tapi dengan seikhlas hati. yang mengharap balasan, selalunya tak dapat apa2.
sekadar hiasan

percayalah.. eh ternyanyi lagu siti pula. hehe. 

---------------------------------------------------------------------

ok2. sambung balik cerita di jusco. lepas makan pergi MPH. syida nak cari pensel PILOT. ceh syida beli pensel di jusco. apa barang kedai cina sri rampai kan syida.?! ahaks! jangan marah. adalah jumpa family beli buku sampai RM440.50. wow!!! buku apa?! musykil2. tak sempat nak tanya tadi.
inilah pensel yang syida nak beli kalau ada siapa2 yang tak tahu. hahaha. ika beli majalah 7teen. lily beli apa tadi? tak perasan. huhu. aku? tak beli apa2. tapi aku jumpa majalah menarik. 'how to spot a 


destinasi berikutnya, masuk jusco. turn aku nak cari barang. baik punya! aku boleh beritahu jenama. TRIUMPH. hahaha. ops tak kan tak tahu. tak tahu cari di internet ya. itulah hajat aku yang sebenar.

habis lah cerita. sebelum balik, singgah part dapur2, ada yang beli roti, makanan2 ringan. bekalan sepanjang duduk di KSJ.

kami pun pulang ke kolej...

-TAMAT-

No comments: