29 September 2010

kelip-kelip mata

aku penah dengar orang kate, kalau mate kiri kelip-kelip sendiri, itu ade petande tak baik. hah?! alamak takotnye. tapi kate orang dulu2 ni boleh pecaye ke? erm... entah aku tak percaya lah. dan tak mau pecaye. khurafat! huhu. yelah tak de bukti pun kan. dalam buku2 agama takde sebut pun pasal tu. kalau dengar ceramah pun tak penah pulak ustaz ke ustazah mention pasal benda ni. jadi aku anggap itu hanyalah kepercayaan orang dulu2. argh!!! pedulikan.

hah sekarang ni tengah tengok citer PHIRANA. wow! hebat die punye stating. gile masyhuk arr. huhu. tak caye tengok sendiri. mungkin kat wayang hari tu ade kene cut kot. ni ori punye.. aku tak nak mention ape2. tapi ingat!!! >18 tahun je. adik2 kicik tak mau tengok yer. bute mate hati nanti. hahaha.

-------------------------------
alhamdulillah test instrument selesai akhirnye. dan aku jangkakan dapat lah markah lebih sikit daripada test satu hari tu. mudah2an. amin. lalala
keluar cepat... semua ikut... yes2... diorang sume tunggu aku...
hahahaha aku happppppyyyyyyy
yeayyy!!!!!

No comments: