26 September 2010

hai hai hoi hoi

fuhhh(trademark awal ashaari)..hehehe alhamdulillah baru je selesai kursus kad hijau. green card lah. tau ke ape benda alah tu?? aku xde masa nak story pasal benda tuh kat sini. korang klik link CIDB ni, korang tau lah ape yang termaktub di dalamnya. huhu.
lembaga pembangunan industri pembinaan
inilah kejadahnya aku pergi kursus tadi. bayar 60hinggit. dapat sarap ngan lunch. berbaloi lah jugak. 
contoh

hah ini pulak contoh kad yang bakal aku dapat nanti dalam tempoh 1 bulan daripada sekarang. 
owh sebelum terlupa, penceramah tadi bernama Mohd Rahman bin Selamat. memang sesuai lah dia bagi talk pasal keselamatan. sebab nama ayah dia selamat. ooppss hehehe. tapi betullah. dia sendirik cakap tadi. memang senang nak ingat name die. ni lah serba sedikit perihal aku berkursus ini hari. 

budak2 ni pegi opeh house umah asis. hai melepas. semalam rumah qilah pun tak pegi. xpe lah. x de rezeki lah tu. hari ni lak rumah aku buat makan2 gak. malas nya nak balik naik public... adooiii ade sape2 nak hantarkan? hehehe. ke ada yang nak jemput. ngeh...ngeh.. :D
wei budak2!!! makan untuk aku sekali.

alamak! tengok kak long dah hanta mesej suruh balik. mak pun tengah2 course tadi 2 kali call. nampaknya keluarga memang tak lain tak bukan amat perlu diutamakan. huhu. tak pe lah. tak bekesempatan nak taip lebih panjang dan lebar. 
"cukup sampai di sini sayang"
"rela ku mengundur diri.."

ahaks dah la tak lancar. lagu pe2 ntah. ok full stop!

No comments: