17 February 2011

Jom Futsal!!!

hai assalamualaikum...

Korang dah baca KOSMO hari ni? Column dunia.

"Penyu gergasi ganggu majlis perkahwinan"

Mat saleh memang. Semua nak pelik-pelik. Nak dapat nama. Sanggup buat apa jer kan?!
Nak kahwin dalam akuarium besar. Sah-sah lah dalam tuh segala macam ada. Nasib baik penyu jer. Buatnya jerung datang. GRRRRR belum sempat sarung cincin, jari dah hilang. huhuhu...

Hah lepas ni, kita nak buat majlis kahwin kat mana yer? Cuba cari tempat pelik-pelik sikit.

Naik kereta kuda, dah ada orang buat.
Naik beca pun dah ada.
Dalam banjir pun ada. hihihi...
Pengantin drive sendiri ada.
Dalam train ada jugak.

Fuhhh(ala-ala awal ashaari)

Aku tak terfikir lagi tempat-tempat pelik nak buat majlis time aku kahwin nanti.

You all macam mana? Kalau dah pelik sangat, nanti boleh masuk Malaysia Book of Records nak? hehehe

Oklah. Apa ke halnya aku cerita pasal kahwin ni. Macam nak kahwin bulan depan jer. toink!

-------------------------------

Ok berbalik cerita pasal aku jer. hahaha

Hah kalau korang nak tau, hari ni kami, semua warga tiga DDP seksyen sebelas, ingin bermain Futsal.

ehem ehem. Perempuan sahaja yer. Harap maklum.

Kalau ada penyamaran seperti memakai tudung dan sebagainya. Kami boleh detect!!!

LALALALALA

4 comments:

she will be love said...

go go go ddp..
er der cheerlider x??

SINGALAUTMETRO said...

cuba buat kahwin dalam sungai Klang...hihi

Ifah said...

syida : kau sesuai la. so aku lantik sebagai leader. ngeh3

metro : alorhhh x menarik lgsung. huhuhu

Sesopie said...

Kawen simple2 sudah.hehehe

Yeah!! Aku nak jadi Sofie Sali