02 February 2011

next'11 - day 1

hai selamat pagi!
aku lupa lah nak update pasal program aku kat pulau pangkor. hu hu hu...
28-30 Januari lepas, biasalah kelab apa jer yang aku join kat U ni kan, tak lain tak bukan...
KELAB KAUNSELING & KERJAYA

aku sebagai AJK Peralatan. fuhhh best jugak. dan untuk itu, sepanjang penglibatan aku dalam sekian banyak program kat U, semua jawatan aku dah pernah rasa. alhamdulillah. memang itu pun niat aku. nak rasa semua. tapi paling banyak sebagai S/U lah. sebab, aku tak boleh nak mempertikaikan cara seseorang buat kerja. so, bila aku rasa sendiri... ooo macam ni rupanya kalau jadi AJK ni. macam tuh rupanya kalau jadi itu. jadi ini.
tapi ada TIGA jawatan yang aku tak pernah rasa. dan aku rasa belum bersedia. apa dia?

Kem Komandan
Ketua Fasilitator
Koordinator

kenapa? sebab ini jawatan kena banyak cakap ooo. cakap depan orang ramai. aku setakat nak sembang kencang dengan kawan-kawan boleh lah. bila dapat depan orang... gulp.. gulp..

ok sambung cerita pangkor. lupa lak nak bagi tau nama program. NEXT'11. (New Extraordinary Training '11). ermmm boleh tahan nama nya. congrates to pengarah program >>> Muhammad Azrul Hafiz <<< dan semua krew yang terlibat.
kitorang berkampung di Pangkor Bay View & Pangkor Inn Chalet.

Jumaat :
10 orang AJK(including me) gerak dulu pergi P. Pangkor. 23 peserta ada task kat Lumut dan sebahagian AJK tinggal untuk tunggu Alumni dari Skudai nak gerak sekali. sampai sana, aku & the gang check it out chalet. sewa motor. survey harga snorkeling. malam pulak, siap-siap untuk Ice Breaking & Mind Set.

oklah. tak sempat nak tulis banyak. aku nak gerak pergi kampus ni. daaa.
to be continue...

1 comment:

Sesopie said...

Owhhh...Rindu Pangkor