06 February 2011

next'11 - day 3

ok. sambung lagi sambung. nak tahu hari ketiga apa yang berlaku???

hehehe aku rempit ooo. best gila ah!

oh itu jer yang aku ingat. lepas tu, aku pejam celik pejam celik, dah sampai kat kolej. taraaa!!!

hebat kan??!

semalam aku ikut abang aku pergi kuala kangsar. kawan dia mendirikan rumah dan tangga. tapi ni sebelah perempuan. kawan abang aku lelaki. so, 2 minggu lagi dari sekarang, kami pun akan berangkat ke terengganu untuk majlis sebelah lelaki.

mak aku bayar duit tiket sendiri. abang aku sendiri. abah aku, akak aku sponsor. jadi aku??!!

dalam proses... ehem ehem... ada ke yang sudi nak sponsor?

ok lah berbalik kita kepada cerita semalam yer tuan-tuan dan puan-puan...

abang aku jer drive sorang. aku duduk sebelah, konon sebagai co-pilot, bercakap jer tak henti. yelah takut abang aku ngantuk. kitorang sampai rumah lebih kurang 3.30 pagi tadi. ikutkan plan asal, nak balik kampung terus. tapi dah lambat sangat. terbatal lah hasrat. huhuhu... ni yang tengah lapar tak tentu arah. makan maggi. sob sob sob...

No comments: