08 November 2010

dunia rempitku

hah! sebelum cerita pasal motor-motor ni, aku nak tunjuk sikit gambar anak kucing yang baru lahir tu. hehe. aku balik kampung... walaupun tengah risau nak exam, kampung & keluarga tetap diutamakan. peace! berkat ni berkat.

aku sempat snap time sepupu aku tak nampak. sebab nanti dia marah. dia kate kalau ambek gambar kucing, nanti kucing mati. ok!
jadi, kene lah aku curi-curi snap. hahaha. kak long, kamu pun tak de blog. lalala~~






ku kecewa. tengok anak2 kat atas semua putih2 belaka. jadi itu bukan anak aku.
aku kan hitam. siape kah bapak mereka? huhuhu
ni lah keje si kitan time aku balik kampung hari tuh. maybe tak sihat kot.
nak kate penat buat keje. cisss kau! keje ape yang kau tau.

ok habis pasal kucing.
**********
kat kampung lah mase nye untuk aku merempit ok. kat sini jangan harap!! abah tak bagi. dia kate bahaya. yelah abah...
benson & hedges abah tuh lagi bahaya.

aku start bawak motor dalam darjah enam. dolu-dolu honda c70 jer. 
pas tu up sikit. honda ex5.
my love(gambar sekadar hiasan)

pas tu abah aku hantar lagi. kriss pulak.
abah, ni bile pulak? hehehe
aku ade gak belajar bawak motor yang ade clutch. yamaha 125z. tapi belajar tak habis daripada kawan aku. sampai gear 2 jer. huhu. jadi lah. asalkan bergerak.
pas ni, up sikit RXZ pulak lah.
dapat TZM ke. uish! gempak seyhhh.
tapi... lesen aku B2 jer. nak B full? tu diaaa. kene angkut motor jaguh test JPJ.

tak pe lah. EX5 aku tuh hebat lagi. hurm...

nak dijadikan cerita, time aku 10 tahun. aku ter'accident' dengan abang dan sepupu. kitorang naik motor bertiga. dah tu goyang sane goyang sini. gedegang!!!

aku balik rumah jalan kaki basuh luka. tunggu ibu balik, pegi hospital. cuak kot nak naik motor lepas accident tu. aku biar abang ngan sepupu aku balik naik motor. ku rela menapak. 1km pulak tu. huh!
time petang cuci kat hospital ok lagi. rase sejuuuk jer. tunggu sat pabila malam menjelma.
makkkkk!!! aduh duh duh duh...

jatuh-jatuh motor ni amat lah tidak asing bagi seorang penunggang motor yang tegar.
tapi pabila kena ekzos, itu memang memedihkan. (^_x)

*aku akan setia dengan kamu wahai google chrome. 
buat hal pulak opera. mentang2 baru kene puji.

4 comments:

SINGALAUTMETRO said...

selamat menyambut kelahiran kucing dan selamat merempit..ehheheh..jangan! jangan merempit! Selamat tempuhi exam final sem..

Sesopie said...

Pah,bila nak merempit nan aku? Kat umah aku ada vespa hijau

Ifah said...

pkcik:trm ksh. huhu

sophie:boleh je...tp. vespa? huhu

lily said...

aku je yg xreti bwk motor..kah3..