16 November 2010

selamat hari raya aidiladha

assalamualaikum khas buat semua yang beragama Islam

saya selaku penyimpan mohor besar raja-raja
mengisytiharkan bahawa
hari raya aidiladha akan JATUH pada >>>

gedebuk!!! he he he

17 november 2010 bersamaan 10 zulhijjah 1431H



oleh itu, aku nak mintak maap kat semuo yo
daripado hujung rambut sampaiii lah hujung kaki
hi hi hi

berkorban apa saja
harta atau pun nyawa
itulah kasih mesra
sejati dan muliaaa

kepada yang akan pulang ke kampung, berhati-hati berjantung berlimpa
sila pandu dengan penuh berhemah

pakcik pakcik bas, bawak solo solo yo.
kang ado yang kono tarik lesen laie.

yang cina yang india
duk rumah senyap senyap dulu
bagi kami nak penuhkan highway
he he he

emak emak, rondang buat podeh podeh
biar makan berasap asap
ha ha ha

adek adek, morcun ado?
hah main pueh pueh
hi hi hi
baru meriah rayo
tapi baik baik yo

abang abang pasa
sudah sudah lah tu
g balik la
esok dapat daging free
tak nak beli kat pasa
ha ha ha
jangan marah! peace!

kan dah mintak maap siap siap. heee

6 comments:

syufaa said...

selamat berkorban lepas raye korban.. :P

Unknown said...

T_T
aku xdpt blk.. exam blom abis.. cis..

Ifah said...

syufa> amatla besedia utk dikorban kn slps lembu tekorban. huhu

HS> aku pn lum hbs exam, blh je blk. hahaha

Sesopie said...

Korban korban. Smaat raya pah

SINGALAUTMETRO said...

apo plak dihalau oghang pasa tu..dio nak juar daging ikan, daging sotong dongan daging koghang...bialar dio dok kek pasa sampai malam..tak yah ghayo..heheheh

Tamar Hijau said...

salam iffah,.......aku nak menyemak jap......aku just nak g tau....nama url blog aku dah tukar kpd... http://sesudahmalam.blogspot.com/ ....huhuhuhu