04 November 2010

pasal makanan pulak

sejak pagi tadi aku bangun lebih kurang 6 pagi, aku belum bercakap lagi hingga sekarang. tiada komunikasi dengan roomate tersayang. tiada langsung jerit-jerit manja dengan tingkapmate. tiada panggilan masuk atau keluar. hanya gelak-gelak sendirian membaca nota tasawwur islam dan komen-komen di facebook dan blogs.
dont worry! ifah masih waras...(x_^) arghhh!!! no wonder ika dah berkali-kali bertelefon dengan her boy!
___END___

*************
hohoho. seperti anda semua tahu, minggu ni merupakan minggu belajar. untuk pelajar UTM je lah kot. yang lain ade yang dah start exam. tapi bukan itu yang hendak hamba cerita kan di sini. hehehe.
aku nak cerita... ape aku makan selama minggu belajar ni hinggalah habis final yang lebih kurang sebulan ni. aiseh! kencing manis di buat nye.

pertama : sarapan pagi

favourite aku kiriii sekali

kedua : makan tengah hari

hahaha love this sooo much

ketiga : kudap-kudap waktu petang (bak kate my lovely roomate, ika)

sodappp ni... nak? mai bilik

keempat : makan malam

bihun tomyam
nasi goreng tomyam


nasi putih + paprik
nasi goreng kampung
nasi goreng pattaya










banyak lah pulak! hihi... ni antara menu pilihan. banyak lagi ni. tak kan satu malam mau makan semua ni... aiyooo


tidak dilupakan, setiap 2 jam :

ok. itu amalan sepanjang peperiksaan akhir setiap sem. tak pe, bila balik rumah nanti, kita belasah sebaik mungkin. sebab lapar ni 'carry forward' bagi aku tau! jadi setelah dikumpul-kumpul, di rumah baru dapat settlekan semua. hahahahAHAHAHAHA!!!

tetiba dah rase lapar. adeh.

8 comments:

sarah said...

pelbagai makanan
bilik ak roti,oat,kismis and milo yg dah habis.

makan la goreng piang dikala petang

she will be love said...

hahaha....aq pm berasa sunyi..pah bile kte nk g mkn?

lily said...
This comment has been removed by the author.
lily said...

lapar plak aku tgk gmbr2 nih..
huhu

Ifah said...

sarah:mai blk ak. huhu. dan aku tak nak mkn goreng piang. pisang nak! hehe
syida:mcm bese la. lps maghrib yer
hantu:asal ko padam?! huhu
lily:tau xpe. dh tu ak yg menulis ni ape cer. huhu

Sesopie said...

Nak lexus pah!!Hahhaa

SINGALAUTMETRO said...

tambah sau lagi menu...menu musim banjir, roti bakar tanpa eletrik..perggghhh..sedap dalam gelap..kena dengan air kopi.

Ifah said...

sophie:mai dtg blk. lame dh x jenguk ak. huhu

pakcik:bagai mana membakar roti tnpe letrik.
ok biar org letrik yg pikirkn. huhu