11 November 2010

instrumentasi senang.

keh keh keh. apakah?

itu subjek yang aku nak exam petang ni. boleh dikate kan senang jugek. hehehe dan boleh juga berpeluang untuk tidak mendapat 'A' kerana dah terlalu konfident. hah! memang betul.
aku duk study daripada pagi semalam sampailah ke malam tadi. benda yang samaaa jer. bosan jugak. malam tadi aku duk doalah "blackout la blackout la". ngeh ngeh...
Allah tak makbulkan. 
mane boleh! doa bukan untuk kebaikan. tapi kemudaratan. huhu. dah bosannn sangat, last-last aku main lah game. orang duk pulun habis-habis study, aku duk main game. gagaga... gelak sorang-sorang.
bagus ifah bagus. inilah yang kite perlukan. jangan mentension kan diri anda disebabkan exam. yeahhh...

antara petua pemuda time exam :

a) digalakkan main game kerana boleh membuatkan kite berfikir sentiasa (serius betul. its approved! he he he)
b) kerap berfacebook, agar hilang stress 
c) selalu-selalulah update blog supaya dapat meluahkan perasaan yang jiwa kacau bilau
d) berhenti study kalau otak dah tepu (kasi rilexxx dulu)
e) banyakkan istighfar, doa permudahkan jawab soalan yer
f) penat baca buku, jom kite baca al-Quran pulak ok!
g) tidur cukup yer kawan-kawan. (cukup di sini bermakna tidak lebih tidak kurang) just cukup!
h) hah! tadi time pegi pantry, see a girl baru balik. so, dont lepaking until pagi kat luar ok.
i) ape-ape yang dirasekan sesuai dan tidak membebankan

oklah. itu aje. aku pun nak siap. bak kate tingkapmate, hari ni nak pegi kampus jam 8. aku ajak 8.30, dia nak pegi kul 8. aish!

semangat lah kate kan. walhal exam petang. lalala~

1 comment:

SINGALAUTMETRO said...

instrumentasi...selamat berjuang. Jangan dengar lagu instrumental aje dah lah.