14 November 2010

GSC - unstoppable

walah
baru balik from here!!!

mid valley
citer ape?

taraaa!!!

ohhh really best. yeaaay!!!

like so much. thanks to MR. HAFIZ belanje kami semua.
actually, 13/11 adalah birthday my bro. 2/11 hari tu my sis pulak. jadi sekali kan lah buat makan makan sikit malam ni. lepas makan, 'MOVIE time babeh'!

happy birthday kak long & angah!
love u both... muahhh
aku ketinggalan ke pasal citer ni?

owh maybe nooo... i hope... hu hu hu

panggung full tau.

ape yang aku paham?

>>cerita ini berkisar tentang 2 orang yang berusaha untuk memberhentikan keretapi yang tiada pemandu akibat kecuaian seorang pekerja. hah. memang seeesuai! sangat tajuk UNSTOPPABLE ni. sebab ape?
selain daripada keretapi yang tak behenti behenti tuh, elemen seperti ni semua ade :-
kelakar
cemas (debor ni)
marah
geram
sayang
terharu (owh aku sempat melelehkan air mate part ending tuh. huk huk)
memang tak penah STOP dalam citer ni. best!
this kind of story lah yang aku carik. genre action. <<

PERHATIAN * bagi sesiape yang suke tengok citer yang kiss kiss, peluk, romantik romantik gitu. tok sah p! nanti korang marah sebab aku kate citer ni best, tapi bile korang p tengok, sangat tidak best. ouhhh. dont waste your money haa...*

**********

bile? bile?
arggghhh
abang aku kate citer ni SANGAT best!

dan aku balas balik

aku SANGATTT jeles!!!

7 comments:

lily said...

best2 tgk wyg midnight..hehehe

Ifah said...

tau xpe. mmg ni la yg aku tunggu2. huhu

ZACK ENTRY said...

ni yg nak kene tengok citer unstopable ni..=)

SINGALAUTMETRO said...

NI bukan sambungan citer STOP WATCH ke? atau sambungan citer STOP:PEMERIKSAAN POLIS...hehe. apapun baguslah, dapat menyantaikan diri di celah-celah kesibukan malam...sekurang-kurangnya merehatkan minda yang non-stop berfikir fasal exam.

Unknown said...

wow.. skrg gak aku download..

Ifah said...

haha. yer2 download dan tgk yer. huhu

Sesopie said...

Takers best!Thumbs up