28 November 2010

GSC - ngangkung

Assalamualaikum... heee aku tau semua yang baca blog aku Islam belaka. kan?!

Firstly, aku nak bagitau semua, sila lah tengok cerita ni. HA HA HA
Tak rugi punya!

Dari awal sampai habis satu panggung gelak ok!

Malam ni, aku nak tengok RAPUNZEL pulak. Jangan jelesss!

--------------------------------

Wohaaa! gembira siot balik kampung. paling best dapat rempit. he he he. dapat lepas rindu kat my encik EX5. tapi tak sempat nak gosok-gosok badan dia. Sorry! hu hu

Satu aku puji. kebanyakan lah yang aku jumpa. motor yang ditunggang oleh sang lelaki lebih berkilat bersinar-sinar daripada kaum perempuan. aku agak jeles di situ. kenapa kah aku tidak serajin mereka ( sang lelaki ) bila sampai bab motor? ermmm...
Sudah-sudah tu. jangan terperasan. ni yang aku selalu jumpa, bukan semua. :P
*nak jugak menang. hi hi hi








[Aku balik naik KTM dari KL Sentral ke Seremban hari tu. memang lah dah selalu naik, tapi tak tau pun jadual perjalanan nye. bosan-bosan beratur nak beli tiket, terbacalah notis. tren setiap 15 minit. oh cepat jugak rupanya. Sampai-sampai bawah, lagi 20 minit pulak. harga tiket makin naik, masa pun ikut sekali. ish KTM tipu! wuuuuu]





Last paper this Friday. Ooo yeahhh!!!

7 comments:

SitiHajarFarahin !! said...

aarrrrggghhh! saya nak tengok cite ni!

Ifah said...

haha. jom la. :P

SINGALAUTMETRO said...

Tengok jangan tak tengok. Tengok sampai muntah. 2 Alam tu pun boleh tengok..hehehe

she will be love said...

snggh seronak menghaniskan masa d ksj...rugi pah ko lik..hehehe

sarah said...

adnan sempit pun kalah ke?

Ifah said...

syida: hoho ak akn blk esk. jgn risau.

sarah: tp still x dpt kalahkn adnan sempit. sorry

Sesopie said...

Bukan men agi ipah promot citer