13 November 2010

hah meniru!

alhamdulillah. selesai lagi satu paper. lalala~
TRANSMISSION SYSTEM
aku happy. sikit. untuk raye haji ni.
pas raye kene struggle balik. huaaa
ni lah name nye pengorbanan. kan?
keh keh keh

kalau korang nak tau, kenape subjek ni di awang awangan
huh
sebab nyeee... grrrrr
kami tak nampak ape yang kami belajar. contoh :
gelombang. micro wave. nampak? ade? ade? hu hu
satelit. hah mane? tak nampak pun dari bumi ni.

mungkin kalau aku g ISS ikut sheikh muszafar hari tu, aku lebih paham kot subjek ni.
cesss!

buat pertame dan julung julung kalinye (dalam dewanlah. kat PSZ selalu jer duk depan. hu hu).
gambar contoh
ini bukan makne nye semangat yer.
ini sebab aku tehegeh hegeh masuk lambat.
konon konon bace dan hapal formule lagi.
hik
keluar cepat jugak.
dah terlopong tak tau nak jawab.
aku nekad. akhirnye...



bye semua. bye kawan kawan.
teruskan berjuang.
walaupun aku tau, korang masih bersemangat lagi

tapi...

tapi...

aku tau...






korang pun tak tau jugak!!!

kah kah kah.
masing masing tejeling sane tesengih sini
____________________

bagus jugak duduk depan.
dapat intip budak budak.

cisss kenape ade satu kelas ni
budak budak nye pegi tandas bergilir gilir
laki lah
hah! korang buat ape?
ade nota eyh dalam tuh?
ho ho ho
bukan ape nak tuduh tuduh ni

hari isnin hari tuh
kawan aku nampak budak yang same g tandas hari ni

die bukan pegi tandas
belok kot lain
hah?
walhal aku yang duk depan sekali pun tak nampak. hu hu


ape yang die buat?
tak pe. aku pun tak berani nak terjah kan.
tak kenal sangat pun budak tu

ish jangan meniru time pekse
tak berkat!
ingat tuuu

3 comments:

SINGALAUTMETRO said...

apa benda tu ya...tak taulah...heeheheh..

Ifah said...

masing2 pn tak tau nk jawab la. huhu

SINGALAUTMETRO said...

TUTUP MATA...dengar apa hati kata. Kemudian jawaplah ikut kata hati...tapi jangan lupa pepatah lak...ikut rasa binasa, ikut HATI mati..awas..