12 November 2010

iffah bukan ika

aha! sebelum start study untuk exam tadi. I lepaking with syida kat library UTM.
orang kate, baru baru pas makan. tak elok study. bukan ape. perut tu tengah busy mencernakan ape ape yang patot. otak tak fokus. argh lebih kurang lah. aku tak ingat. 
jadi kire buang mase lah duk study lepas makan ni.
ni bukan orang sembarangan yang kate. penceramah yang kate. kalau tak betul, you blame them. ha ha ha

aku pun random pick satu buku. tajuk ape aku tak ingat. tapi pasal sifat mahmudah dan mazmumah yang ade pada diri seseorang yang bergelar homo sapien ni.

baca baca baca. then sampai part SABAR. i found this. ngeh ngeh. proud of me. bukan sebab penulis letak name aku dalam buku die, tapi sebab maksud nye.

lalala~
thanks to abah bagi name ni.
kalau ikut kan mak, name aku NUR ATIKAH. ahaks!


8 comments:

lily said...

ble nk ade nme lily plak..haha

SitiHajarFarahin !! said...

hahaha terbaek la "sabar drpd menurut kehendak perut dan jantina"! <-nak panggil ipah name ni pasni..huhu

Amir Syahir said...

femes tu..bngga la sket.

Ifah said...

lily: itu ak x tau. kalau ak jmp buku ad tulis name kau, nnt ak bg tau.

kak jat: amboi pnjg nye name nk pgl. huhu

hiro: mmg bangge what?! hahaha

Linglung said...

gua nak iffah la pagi nie..amacam? kena x?

SINGALAUTMETRO said...

sabar ya ifah..ifah yang sabar adalah orang sabar yang sabar dalam kebanyakan hal yang memerlukan kita sabar melakukan sesuatu dengan sabar dan menunggu hasilnya tidak sabar-sabar dengan sabar selepas sekian lama bersabar.

sarah said...

atikah?
ahahaha tkay 2

Ifah said...

linglung: yer sila kan.. huhu

pkcik: aduh ni la dier bile penulis tesohor menulis. pusing2 ayat nye. huhu

sarah: betul sara. mak ak sendiri citer kt aku. huhu