09 November 2010

special for you

kahkahkah. siap kau kakak. kate buat blog ni tak best kan. jeles pulak tuh gambar tak de dalam ni. ok!

ni khas entry untuk my nieces. kehkehkeh...

inilah 4 orang nieces yang aku paling sayang. peace yo!
diorang ni sebenarnye anak sepupu aku. kire nieces jugak lah tu. belum mase nak ade nieces sendiri.
sabar sabar. akan sampai mase nye. hehehe

ade lah sikit nak story ni. 

yang first ni, panggil kakak. time dapat adik dulu, jeles kemain. hakhak. biase lah kan. budak kecik. jarak setahun pulak tu. untung aku ni tak de adik. mau kene cekik agak nye. lalala~ psst psst...
hari tu kan, dia jatuh beskal nak p sekolah. hahaha. ayah die cakap :
"saya nampak kakak kayuh beskal kemain laju". (x.^)
bukan gambar sebenar 
second, aku panggil ina jer. antara family panggil kak ngah kot. aku pun tak tau. huhu. die ni pulak tak suke ambik gambar. tu lah aku tak de gambar nye. dalam FB pun ciplak gambar orang lain. cesss!

abaikan manusia yang terjelir lidahnye itu
yang ketiga, nisa. panggil dia godot2. hahaha. jangan marah. ini mak long yang bagi name. dont blame me ok!


ni yang keempat. khursiah. hehe. kadang-kadang aku panggil. kurr kurr kurr (ala-ala panggil ayam tuh). pekkk! kena sound ngan mak dia. :P. tak takut pun.
psst psst. jangan bagi mak baca...

diorang ni duk kat parit buntaq. mentang-mentang dah duduk sane. lupe loghat n9 kan. sikit-sikit nak 'ayaq'. 'sat-sat'. dush! tak mau kawan. nyampah. huhuhu...

tapi kan... mak ipah rindu lah kat korang semua. korang rindu ke kat I? hihihi. lantak lah loghat ape yang kome semua pakai. I love u all.

bile nak balik kampung ni. I nak datang sane pun, tak jadi-jadi ni. aish.


3 comments:

sarah said...

comelnya kur kur kur

SINGALAUTMETRO said...

orang amek gambar sama-sama jelir lidahlah..baru ngam..hehheh

Sesopie said...

I rindu kat u mak pah.. ;p