05 November 2010

malam jumaat yang indah

gagaga. jangan pikir lain. aku belum kawen.
dush! ke aku yang pikir lain.?!
astagfirullah... cuba bawak-bawak taubat hari jumaat ni. ish. ish. ish.
(hari jumaat jer taubat? huhu)

sebenarnye aku gerammm sangat malam tadi ni. aish! mercun pom pam pom pam. ape ke hal nya? meriah betul sambut raya. kaum anda, malam raya tak buat takbir ke? huhuhu. aiseh. itu orang islam jer... 
polis? mane? mane polis? ade polis? mane? mane?
sorang pun tak buat report (including me. :p). ~lalala~
apabila sampai inspektor norifah bersuara. kilang mercun bungkus nanti. hahaha...
tapi tolong lah hormat orang lain. tengah-tengah malam orang nak tidur tau! cuba senyap sikit bakar mercun tuh. (dah namanya mercun... tettt!)
tapi tak tau lah, kot budak melayu yang menyetan malam tadi. aiyakkk... sorry!


ngantuk aku terus hilang. puas golek-golek atas katil, tak mau lelap jugak. adeh! ni semua mercun punya pasal.
kalau macam ni tak pe lah. ade hati aku nak tengok. huhu

hah! malam jumaat aku diserikan lagi dengan persembahan opera. aduh!!! kalau tak pandai nyanyi, jangan nyanyi. tapi tak pe lah. at least anda mencuba. tapi, tolong cuba tempat lain boleh! sakittt telinga ni hah. suara dah la ala-ala ning baizura. (layak ke?! hihihi). tak de makne nya. suara soprano gitu. 
bayangkan apabila mereka ini menyanyi.
itu lah yang aku rasakan malam tadi. hukhuk...
dengan nak study lagi. terus aku bukak zikir daripada G900 yang dah nak terbarai dek selalu kena ketuk ni. haha. baru lah tenang. alhamdulillah...

*persembahan ini semua didatangkan khas dari flat desa rejang.

**********
ok. next!

semalam aku tertinggal satu. satu... 
bekalan aku selama final. taraaa!



macam mana boleh lupa ni? aisehhh... peberet tau
delicious. terhangat. hebat. wow!
sampai tingkapmate pun tergila-gilakannya. ngeh. ngeh. ngeh.

ok cukup sampai di sini. idea pun tak mai. hanya lapar yang menyinggah. adeh! 
dah. dah. aku nak siapkan report mikro-p. then, jam 11 akak jemput. nak pergi jusco. daaa...

im cominggg~~~
shoping. shoping.
"kak long, sponsor baju satu. lame dah tak masuk fitting room." 

tak lupakan!

kita kan 1 malaysia...

7 comments:

lily said...

aku pn bengang gler mlm td..
rse nk bom je flat sebelah..haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
aku tak boleh tidur itu jam

Ifah said...

lily:haha. lbh baik pgl polis. ko jgn nk buat mcm pengebom berani mati.

brutal:w'salam. same with me lar. huhu

beckpanda said...

hah.
memang bengang pon.
sgt sgt.
of many many nights,last nght gak dia nak meletop letop mercun tu.
start kencang meletop tengah malam lak tuh,12midnight.
haishh.

syufaa said...

hikhik..bukan men lagi mereka-mereka kan..kne serang dorg blik dgn mercun..pastu smpai pg tak habes2..!

Ifah said...

beckpanda:heh. tau x pe. pagi td pun leh smbg blk.

syura:tau xpe. rase nk jadi penembak hendap pulak. hahaha

Sesopie said...

Dak flat JAKUN mercun