14 October 2010

aku nak...

> siapkan projek mikro-p... huaaa... boleh kah? hakhakhak. syida ika... marilah bersame pikirkan projek ape nak buat nih? aduyai...

> presentation KP sebaik mungkin. kihkihkih... 

> siapkan laman web transmission system...?!

> jawab test mikro-p dengan tenang dan dapat result gempak! ceyh... study nye idak.

> tak kan pakse diri dalam study. ikut kemampuan jer... 

__________________________________
ok cukup buat mase ini untuk bab-bab study
--------------------------------------------- 

> mak, nak laptop satu. satu jer. bukan nak due. huhuhu

> mak, nak kereta jugak. hakhak. mak belilah kete baru. mak bagi ipah kete yang lame pun tak pe. tettt!

> abah, handphone nokia satu. handphone sony ni dah bengong! nak angkat call kene ketuk dulu. nak murah jer. asalkan ade wifi, kamera, boleh dengar lagu... bluetooth nak jugak. hehehe

> abah, kasut nike nak lagi satu. yang ni dah satu tahun. tahun ni tak beli pun kasut raye. nak warne merah pulak. yang lame punye warne biru. huhuhu. ayat nak sedeh jer...

> abah lagi, nak jersey.  tak mau cap rantau panjang or danau kota. nak ori! heh. import punye...

> kak long, jom pegi sabah lagi, langkawi, sarawak... eh sane jer. jom pegi luar negare pulak. hahaha

> angah, bile kau nak outstation lagi? tunggu aku abeh exam eyh. ko pegi jauh-jauh sikit. baru lah semangat nak ikut.

> eri. hah!!! genting end of this month k! hikhikhik. jom pegi judi. maksiat... maksiat... astagfirullah'alazim. ika... byeee...

> kumpul seluar VJ(voir jeans). semua jenis. dari puluh-puluh hingge ratus-ratus hinggit. sekarang murah jer, tunggu dah keje nanti. 1 cupboard for jeans ONLY. tq...

> scarlet jer baju aku. tak pun SAM. murah jer. huhu. 1 almari lagi. hehehe.

> nak cardigan & handbag pelbagai : warne, saiz, reka bentuk, jenama, harge. two more almari please...

> triumph & kotex only!

> satu bilik kat rumah sendiri untuk semua almari pakaian. huh!

> nak kasut tumit tinggi | rendah | takde tumit. tutup penuh | nampak jari. ade tali belakang | tak de tali belakang. selipar itu wajib!

> almari kasut nak same saiz almari baju.

> lancer blue colour satu. bile dah keje lah yer. itu pun kalau gaji puluh riban satu bulan.

> rumah nak besarrrrr. tapi tak mau due tingkat. dah tua nanti sakit lutot. hahaha.

> tolong bagi aku keje yang dapat gaji puluh riban satu bulan. ahaks! layak kah?

> maintain berat badan 45kg. kenape berat badan? aku tak berat sangat... boleh panggil ringan badan tak?? ngeee...

> nak sangke baik kat semua orang... mampu ke..??!! ermmm...

> nak senyum kat manusia atas muke bumi ini. dapat buat sedekah yang paling senang. pahala... pahala... harus topup sentiase. topdown dose. eh ade ke istilah ni? hihihi...

> nak kawan dengan semua. ikut kalau baik. jangan ikut kalau jahat. tapi kawan jer...

> sayanggg semua kawan aku. love u all gaduh, gaduh gak. kawan tetap kawan. :).

*bagi aku, ikatan persahabatan tak kan pernah terputus. walaupun aku dengan kawan-kawan ade pertelingkahan, ketidakpuasan hati, iri hati, dengki, sakit hati, tercaci termaki. tak kesah la ape-ape. tu semua sementare. 

banyak sangat yang aku nak nih. lupe dah. kalau ade aku tambah lagi... hehehe

No comments: