11 October 2010

ouch kegilaan melampau

maaf teman kawan sahabat handai.
entry aku kebelakangan ini amat menyakitkan hati. ouh aku sendiri dapat rase.
sorry again. tak dapat control.
aku akan berusaha untuk tidak mengulanginye lagi.
tapi tidak berjanji!
berusaha jer. hihihi
what ever la. andai ade yang sakitttt hati sangat. tak mampu nak bace dah.
dipersilakan......(*paham sendiri sudah)

aku rase aku tak mau dah condemn-condemn pihak tertentu.
aku nak pastikan, penulisan aku lepas ni
bersih... suci... murni... harum... 
uwekkk poyo!!!
sudah lah. tak de makne nye. bile hati dah panasss
semua tu kene tolak tepi.
ape yang terbuku, harus di tampalkan dalam blog ni.

tolong la aku. supaya dapat sikit jage mulut puaka ni. derhaka sangat.
ni sebab banyak cakap sangat la jadi macam ni.
aish!!!
muhasabah...

*******************

untuk entry lepas, aku nak ucapkan terima kasih kepada insan yang telah memperkenalkan aku kepada kkdk.  kalau tak join, aku tak kan jadi macam sekarang ni.
maksud aku, faedah yang aku peroleh la...

aku tau, kegiatan seni tak bawa kite ke mane, melainkan betul-betul serius.
ok aku mengaku. terlalu lepas aku berkate-kate.
i love kkdk too!!!
so much... the whole club... all the members inside... all the person involved...
-----------------------------------
bagi aku tak de permusuhan dalam persahabatan...
persahabatan tiada penghujung nye...(special case. hakhak)

No comments: