07 October 2010

jom cucuk langit

aku nak ikut sheikh muzafar naik space shuttle bawak lembing sampai atas aku nak cucuk langit... hakhak. ade lak macam tu eyh. tipu jer tuh. ni istilah bagi kaki clubbing kot. sape-sape yang suke tekinje-kinje, for sure tau istilah ni kan?! so, aku tau... aku pun kaki pub ke?? hahaha. no.. no.. sejahat aku tidak sampai ke tahap itu. tetibe lak nak citer pasal ni.

sebab aku teringat pasal orang kampung duk tanya :
"eh anak-anak bapak(gelaran abah aku la) duk kat KL tuh mesti selalu keluar kan?! diorang pegi ke enjoy sane sini tuh?"


hello mak cik pak cik ketua kampung bagai. ingat orang duk KL ni sume jahat-jahat belaka? sume nye sosial tak betempat ke? tolong sikittt... hikhikhik. over pulak. yelah, ape lah dalam otak diorang tu kan. pikir. owh... ni budak duk KL. mesti buat tuh buat nih. bende-bende tak baik je diorang pikir. cube tukar sikit pemikiran tuh. buat anjakan paradigma sikit. masih ade lagi insan-insan baik hati mulia kat KL ni. macam aku ni ke?!(tettttt!!! hahaha) takde lah.
mudah sangat pikir yang bukan-bukan. kadang-kadang tuh kan. sorry to say lah. orang kampung yang datang KL ni lagi meleTOPPP. tak betempat lak tu. bajet orang kampung sume baik lah. cit! boleh blah... tak sume macam tu. tau sangat dah.
entah lah. skang dah takde beza. orang kampung ke. bandar ke. sume dah same je skang ni. hati budi je lain.


nak dijadikan citer. sebab geram dengan statement orang kampung aku ni kan. ade one night tu. aku ajak abang aku :
"eri, jom pegi club malam ni."
kalau nak sangat boleh je kami pegi. jalan kaki dari rumah. ape ade hal!
abang aku pun :
"jom lah. pe lagi?! mak, boleh tak mak?"
mak aku dengan spoting nye :
"hah pegi lah."

hahaha. selisih malaikat 44. tolong sikit. ini adelah sekadar perbualan nak buang mase. gile aper nak pegi club. nak kene cekup boleh la. tapi kalau kene cekup boleh tahan lagi. tuh yang kat ATAS tu. kau nak sorok mane? setakat lampu lip lap disco tuh, jangan harap la dapat silaukan mate ALLAH. huhuhu.









ok lah. aku penat taip. kome nanti pun penat nak bace FULLSTOP

1 comment:

sex man said...

memek jom cucuk langit sambil ngentot dgn selena gomez