06 October 2010

welcome so much

maaf, entry kali ini mungkin terlalu open. bakal menyakitkan hati sesiapa yang memang tengah sakit. dan akan memporakperandakan silaturrahim sesame insan. cewah!!!

dimulakan dengan basmallah. harap anda tekun dan betul-betul memahami isi kandungan entry kali ini. bagi siapa-siapa yang tak tahu, sile klik sini untuk maklumat lanjut. memandangkan blog menjadi tempat untuk meluahkan rase hati yang tidak bertepi, aku pun nak join sekali membuat komen balas. hahaha. dah gune blog kan, komen balas pun mestilah kat blog. not direct la... nak mampus??!! aku terer bab taip-taip ni jer. nak cakap depan-depan, sorry la beb.
(pe ke hal nye aku skema tak tentu pasal ni. aish!)

ok. first of all, this one special for u. ingat! entry ini merupakan daripada aku sendiri. bukan wakil mane-mane pihak. so, jangan blame orang lain. marahlah aku jer. ngeh.. ngeh.. ngeh.. (ade aku kisah?! hahaha)

suke tak? nak macam ni ke?
maaf atas kejadian yang tak tesangka malam tu. ini semua untuk celebrate your besday ok! nak beli kek, mahal. so beli lah tepung ngan telur je. kire macam beli ingredients je lah. tak sempat nak bancuh. hahaha. please laugh ok! not muncung-muncung gitu.
tambah ni plak

ni yang mampu

nape ni? I thought you are just OK with this. why nak tarik-tarik muke depan kami? or kau nak kene kan kami balik? erm. ~waiting~ sampai bile?

kau sakit hati kan dengan ape yang kitorang buat. aku tau. tapi... kau penah join time kene kan *** dulu. nape tak terus terang je. IKA. kan senang. nape perlu star-star jadah tu? 
tapi time tu, kau fikir tak ape yang ika rase? ni bukannye sebab nak balas dendam. nape dari dulu kau tak cakap "aku tak minat bende-bende ni sume". bile dah kene kat batang hidung sendiri, baru kau tau kan.
ape lah sangat baju kotor hari tu dengan susah payah kitorang ni ingat besday kau. tak kesah lah. mesti dalam hati kau kate 'tak payah susah-susah rancang untuk aku bende kejadah ni sume'. kan?! I know u. hahaha.
bahan penting!
dah lah tu. benda dah jadi. aku nak tengok kau senyum dan keluar kan macam-macam fakta AUTA kau macam dulu eyh. jangan hilang happy go lucky kau sebab benda ni sume. kire ok what! kitorang ingat gak besday kau kan. 
susah gak nak plan bende-bende ni sume. cube kau tanye master mind die. hahaha sorry aku tak tau. aku keje belakang tabir je. kalau nak video, datang la bilik. aku ade rakam dalam henset je. boleh buat kenangan. kot-kot rindu ke kat kitorang nanti. tahun depan tak tau lah dapat buat lagi ke tak?! semua dah bawak haluan memasing. kalau masih same-same pun. fikir jap !#$%^&*!#$%^&*
huhu mungkin tidak.
aku tau. setiap kawan mesti ade pasang surutnye kan. so, take time. ni pengalaman ok! amat bernilai. tak dapat kat mane-mane. try la cari kalau tak percaye. tapi kalau dah jumpe nanti, rodger aku. hahaha.

disudahi dengan alhamdulillah.

*aku sangat jahat. mulut takde insuran. tapi hati baik. (baik ke?hehehe) mintak maap sangat-sangat. I'm begging u, please......

nampak jahat nye aku. hehehe



3 comments:

she will be love said...

ish2 fah awat hang kojam benor??
hehehe...fah kne wat correction lar..dye dh edit entri dye...

AzzreenKassim said...

hahahahh ape kona kau ipah oii.

Ifah said...

lek la syida... hihi

eh reen gemuuukkkk.. hahaha