29 October 2010

oit ape hal?

syok2 tengah online depan pintu, abang aku balik. depan pintu ade meja ok! tak de keja aku duk betul2 depan pintu. aish!
muka macam gini.



oh my god. ape kes? setiap kali balik macam tu. cube lah senyum sikit. bagi salam ke, ape ke.

ingat yer u all. walau ape pun masalah kat luar sana tuh. office ke. kampus ke. jangan bawak sampai rumah. tolong lah! sakit hati kalau tengok muka macam tu tau. daripada hati tengah girang gumbira, tukar jadi gundah gulana. aduhhh...


*tengah tengok p.ramlee the musical @104 astro ria. perggg dahsat giler. hip hop lagu nya. tapi menari zapin. bagus2. transformasi dalam industri muzik di malaysia. tetiba ternampak abang ketuk drum. encem! hikhik gatai... tapi untuk pengetahuan, aku memang suka bab ketuk-ketuk ni ok! aku kan pemain cak lempong. hehehe... kalau tengok mane-mane band pun lah, aku memang cari siape yang main drum. he must be cooool. haish!!! tapi camera man jarang nak focus kat part belakang2 kan?! asek gitaris jer yang femes. aku cadangkan lepas ni, drum tolong letak depannn sekali. heh!

| musical yang best | 4 stars |

3 comments:

Amir Syahir said...

hiiiihii

Ifah said...

hiro:nape? kamu mst selalu buat mcm tu bile blk rmh kn??!! huhu

Sesopie said...

assalamualaikum..Sopan kan aku bila balik umah?