04 October 2010

masalah-masalah

satu-satu masalah are coming. oh my god! dugaan-dugaan. saba yer kepada member-member sekelab. harap semua tabah hadapi nye. erm.
program rabu ni tak dapat kelulusan. bak kate encik sharil, at least pihak HEM perlu tahu. ok! our mistake. tak bagi tau awal-awal kan. last-last tak dapat barang nak pinjam. encik zul pun macam tak tau ape-ape. ontah lah hai. follow the flow je lah. nak buat macam mane kan. kite bukan ade kuasa gabak pon nak hentam pihak sana sini.


one more is MADI. tukar tempat tuka tarikh. ade lagi masalah. tak dapat kelulusan lagi. hasnan nak bincang balik ngan azrul. tunggu lah nanti ape keputusannye. harap bejalan lah program ni. aku tengok hasnan bekobar-kobar. almaklumlah. 1st pogram die aku rase. takpe hasnan. good luck! teruskan usaha.
tapi yang kelakar, syida lah. tak tentu arah buat poster. hahaha. dapat-dapat tau. hasnan dah buat sendiri. ngeh..ngeh..ngeh.. padan muke syida!


TULAH tak nak tolong kawan hari tu. hahaha. tak pe lah syida. kawan macam ni lah. ade pasang surutnye. sat gi ngam lah balik yer korang. jangan gaduh sampai mati! kite kan bejiran. ahaks!


-------------------------

ok lah. nak citer sikit pasal open balai hari jumaat lepas. konon-konon amy search datang. ceh!!! rini ngan rizal AF jer ade. tak pe lah. asalkan boleh nyanyi. cube letak aku atas pentas. hahaha. no comment. belum cube belum tau. (tapi boleh agak..hahaha).
dah tau macam mane pejalanan pogram. jadi sebelum turun, siap-siap makan kat rumah yer. mak masak bihun soto. lagi sodappp.
******************
petang tu aku jemput ibu ngan kak yah kat KL sentral. diorang datang sini aku yang suruh. rindulah lame tak jumpe kan. minggu lepas aku tak balik. huhu. aku suruh diorang datang pun sebab aiman datang sini. hehehe. gatai! bukan ape, kak yah kate lame tak jumpe aiman dah. setahun kot. last kak yah jumpe time bawak die balik kampung tahun lepas. 
aiman kate nak datang kul 7. tup..tup kul 7..
"ipah, sorilah tak dapat datang kolej."
"ok tak pe lah. lain kali boleh jumpe lagi. aiman kat mane?"(suare pasrah je.. dalam hati..huhuhu)
"tak dapat datang kolej sebab dah ade kat PJ."

hahaha sengal!!! sabar je lah. excited sungguh rase nye. tapi untuk kali ni aku tak mau jadi hipokrit lagi. huhu. selalu depan die, aku pakai baiikkkk punye kan. tapi hari tu lantak kau lah dengan tshirt lengan pendek(standard la pendeknye. tak nampak ketiak pun.. ahaks). pakai tudung. buat macam biase je. its me!

***********************

siap-siap makan, baru lah turun. nak tinjau-tinjau je ape yang ade. bukan kebulor pun. paling koman pun tengok diorang melalak. MC nye roslan shah. aduyai. oklah jugak.

aiman pun balik... huhu daaa. hingge ketemu lagi. die memang macam tu. nak datang sini baru la nak contact. kalau tak haram jadah nak tanya kabar. blah ar.

hah part yang best. budak-budak dapat duit raye. sape-sape rase diri nye budak lagi, naik je atas pentas. turun dapat angpau. uish aku boleh je naik atas pentas time tu. tapi tengok balik. eh! aku dah duploh tahun la. hahaha. cancel!!! buat malu mak bapak je. on the spot abah aku resign. malam tu jugak kemas rumah pindah balik kampung. ok! its ridiculous.

dah lah. penat taip.
*sekarang, ramai kawan dah tepengaruh buat blog. gagagaga.
welcome lily to the club...

4 comments:

she will be love said...
This comment has been removed by the author.
she will be love said...

ni dh mcm karagan dh pah ni

lily said...

klu aku,,aku naik je pentas,,demi duit rye..
hahahha

Ifah said...

tutup muke naik pentas. hahaha

eleh syida. suke ati la. aku nye blog...