20 October 2010

mesti post

berape hari bulan hari ni kawan-kawan???
20/10/2010
huh! lagi satu tarikh yang amaaattt cantik. bukan senang dapat. dan tarikh ni tak kan berulang lagi. so, aku rase mesti nak post something hari ni. tak kire lah ape-ape pun kan.

pagi-pagi lagi dah pegi kampus. sampai-sampai jer aku terus g PSZ. nak online. tapi semua pc ade masalah elektrik. alah pak cik ni. p lah repair. orang nak online ni. nak update blog. huhu.
tak pe lah. aku pegi jer cc di lorong gelap ni. hahaha. nasib baik internet laju. kalau takkk... 
kalau tak, ape???
hehehe. tak de ape-ape. 
aku bukan leh buat ape pun.

owh hari ni, kalau ikut perkiraan dan tilikan aku dalam bilik tadi, kumpulan aku for sure kene present. subjek Communication Engineering. aduh! this subject ha... read-read only tau. no kire-kire. my head is very-very semakkk with this. huhuhu. bukan semua orang same. ade yang suke bab hafal-hafal ni. ade yang boleh duk tenuuung buku tu lame-lame. tapi aku, pensel mesti di tangan. mesti nak tulis-tulis. nak kire-kire. subject yang bace-bace ni, memang ubat untuk aku tidur jer. agak-agak nak tidur tapi tak ngantuk lagi kan, ambik buku tasawwur.. tak pun buku comm. eng. gerenti tak sampai 10 minit lelap. hahaha.
tak percaye?! cube buat...

ermmm. jam baru 9.40. present pukul 1 kang. ape aku nak buat ni yer??
nak ngarut-ngarut sini kurang idea. ish...

***************
hah. tadi bace kosmo online. ade lah berita-berita gempakkk! sikit.
aku paling tertarik dengan tajuk "USM bolot 7 anugerah di London".
tahniah kepada mereka. harum gak name malaysia kan. tak sia-sia mak bapak hantar belajar. cari duit sane-sini untuk anak kan?

-------------------------------
untuk itu, aku pun nak wish thanks sooo much mak abah. tak lupe abang kakak. bagi duit tiap bulan. hehehe. tak yah pinjam ptptn. nanti tak yah susah-susah nak ganti. bile dah keje, ganti kat mak abah jer... tapi sampai mati nanti... cukup ke ape yang aku ganti? buat nye aku yang pergi dulu... harap mak abah halalkan. amin...

3 comments:

sarah said...

aku tenung jek buku kp atau tasawur memang terus padam. cepat jek aku nak membute. muehehehe

lily said...

kp yg mmbuatkn hdup aku xtnang..huhu..
cptla berakhir~~~

Anonymous said...

buy tramadol online order tramadol with american express - tramadol er maximum dosage