26 October 2010

tak nak tambah emak lagi

1 message received :
"akak ngah wat pe?"
from : emak

kring.. kring..
"mak, hantar mesej kat ipah ke?"
"bile?"
"baru ni ha. baruuu jer lagi."
"bile mase pulak? mak masak. makan lagi. bile mase nye nak hantar mesej kat kau hai."
"iyer mak... tak pe lah mak. entah sape-sape."

huhuhu. malam tadi terkejut aku dapat mesej gitu. sejak biler aku ni dipanggil akak kan? pelik2. bile di check it out, dalam contact aku ade dua nama 'emak'. dan aku tak tau, emak siape lagi sorang tuh. mungkin sedara-mara aku main-main henset dulu. mungkin nombor sedara-mara aku kot. so, aku tak delete. aku just tukar contact's name kepada 'emak siape ni?'.
hahaha. ok kan?

6 comments:

sarah said...

hahaha..malu jek kalau ko dah cerita pungpangpungpang..sekali org len.

ak atleast tersalah anta msg la.
maki akak ak mcm org gila
sekali bukn no die.

Sesopie said...

Bukan mak aku...Hehehehe

lily said...

haha..ipah2..

she will be love said...

hahaha..dan bkn mak aku gak!!!

nadia farahida said...

haha.. klakar btol.
xtahan btol bile part save name as 'emak sape ni?'
huhuh

Ifah said...

sarah:nasib baik ak x bls "akak tengah study mikro-p ni" hahaha

sophie:yer insyaallah bukan...huhu

lily:lily2.. hahaha

syida:yer lah aku tau. :P

nadia:ye lah... dh tak tau emak sape. nk tanye maleh...hihi..

kelakarrrrr